We blijven de zakelijke ontwikkelingservaring van onze klanten met u delen. Deze keer zullen we u vertellen hoe we in 4 maanden werk aan zoekmachineoptimalisatie van een autosite het verkeer met 1745% hebben vergroot. Opgemerkt moet worden dat de online winkel nog niet eerder is gepromoot. En om ervoor te zorgen dat de gestelde doelen (groei van het verkeer en natuurlijk groei van de verkoop) werden gehaald, werd besloten om het ontwerp bij te werken, zodat de bestemmingspagina’s conversie waren. Tijdens het herontwerp was het belangrijk om bestaand verkeer niet te verliezen en nieuwe klanten aan te trekken. Om de gestelde taken op te lossen, hebben we het volgende ondernomen:
We hebben de inhoudelijke component van het project uitgewerkt – we hebben verkoopteksten geschreven en gepost, we bloggen actief, we publiceren regelmatig productrecensies We bouwen hoogwaardige externe linkmassa. Stel doelen en e-commerce op. De resultaten die we hebben bereikt in 4 maanden werk: Het websiteverkeer groeide met 1745% Paginaweergaven gestegen met 1966% Het aantal bekeken pagina’s per maand is gestegen met 12% Totaal aantal zinnen waarvoor de site in de zoekresultaten staat: 1448 58% van de zoekwoorden staat in de top 10 van Google-zoekresultaten Conversieratio met 700% gestegen
https://www.webdeveloper.today/2022/04/webdriver-click-and-scroll-to-element.html
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html |